طراحی سایت های نمایشگاهی در کرج و ایران
طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
طراحی سایت های نمایشگاهی در کرج و ایران
نوشته شده توسط در ساعت 9:53

حدود چندین سال است که برگزاری نمایشگاه در کشورمان رونق یافته است. هرچند برگزاری این رویداد صنفی از مرز ده سال می گذرد اما توجهات و شرکت کنندگان در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته و مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و میخواهیم در این مقاله توضیحاتی در مورد طراحی وبسایت نمایشگاهی بدهیم.

نمایشگاه ها امروزه به دنبال برگزاری خود فرصت های گوناگون شغلی را برای بسیاری از افراد و شرکت های مختلف ایجاد نموده اند.

در ادامه به معرفی نوع فعالیت نمایشگاه ها خواهیم پرداخت و توضیحاتی در راستای طراحی وبسایت .

نمایشگاه ، یک رویداد صنفی بزرگ !

نمایشگاه ها بطور کلی به محل هایی گفته می شود که اصناف مختلف بصورت دوره ای در آن شرکت میکنند و طی مراحل مختلف به معرفی ، تبلیغ و ارائه خدمات و یا محصول خود می کنند. این نمایشگاه ها در شهر ها و استان های مختلف اقدام به برگزاری می نمایند که از مهمترین این نمایشگاه ها در استان تهران ، نمایشگاه بین المللی تهران ، نمایشگاه مصلی تهران و نمایشگاه ورزشی در شهرک المپیک ، می باشند.

این نمایشگاه ها معمولا برای اصناف مختلف بصورت هفته ای برگزار می شود. به این ترتیب که معمولا چهار روز یک صنف شغلی خاص اجازه ورود به نمایشگاه را دارد ، این نمایشگاه چهار روز ادامه خواهد داشت و سپس یک هفته صرف بازسازی غرفه ها برای نمایشگاه بعدی می شود.

از جمله مهمترین نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت سنگ ، نمایشگاه الکامپ و تلکامپ ، نمایشگاه شیرینی و شکلات ، نمایشگاه تجهیزات و ماشین آلات و … نام برد.

محوریت نمایشگاه ها

معمولا کل فعالیت های شکل گرفته در نمایشگاه ها مبنی بر تبلیغات می باشد. لذا محوریت برگزاری این رویداد معرفی اصناف و شرکت های مختلف به مردم و در عین حال به یکدیگر می باشد. بنابراین تمامی محصولات یا خدمات در معرض دید شرکت های مختلف و مردم قرار خواهد گرفت.

حال آنکه ممکن است بسیاری از بازدید کنندگانی به نمایشگاه ها سر می زنند ، بتوانند مستقیما با مدیران در ارتباط باشند و در جریان فعالیت های آنان قرار بگیرند.

اما بخش عظیمی از بازدید کنندگان ممکن است به علت کمبود زمان و یا خستگی ناشی از گشت و گذار در سالن های مختلف ، نتوانند به همه ی ارگان های شرکت کننده در نمایشگاه سر بزنند. بنابراین اقدام به دریافت کارت ویزیت ، بروشور و کاتالوگ یا دریافت آدرس وبسایت شرکت مد نظر می کنند.

شناسنامه مجازی هر کسب و کار وبسایت است

مردم همواره در فضای اینترنتی عبور و مرور دارند، بنابراین هر مجموعه در این فضا برای خود شخصیت مجازی دارد و به سبک خاص خود اقدام بهبرندینگمی نماید. بسیاری از کسب و کار هایی که کارشان را بی نقص و با کیفیت انجام می دهند ، شاهد آنند که همکارانشان علی رغم قدرت کمتری نسبت به آن ها ، از آنها موفق ترند به این خاطر که کسب و کار خود را در فضای اینترنت برند کرده اند و یقینا مشتریان و متقاضیان بیشتری به آن ها جذب می شوند. بنابر این می توان به جرات گفت که شناسنامه مجازی هر شرکت و کسب و کاری وبسایت مربوط به آن است و مردم کسب و کار مربوطه را با وبسایت آن میشناسند.

طراحی وبسایتبرای کسب و کار های شرکت کننده در نمایشگاه های مختلف

طبق مطالب بالا ، الزاما تمامی شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه را دارند می بایست یک وبسایت مربوط به جریان کاری خود داشته باشند. چرا که در صورت عدم ملاقات حضوری با مشتریان و بازدید کنندگان ، بتوانند پذیرای سوالات و درخواست های مشتریان مجازیشان باشند . طبیعیست که بازخورد های بسیار خوبی از این امر به سمت کسب و کار ها خواهد آمد. همچنین بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه ها ، میهمانان خارجی از کشور های مختلفند که در جهت همکاری های بین المللی فعالیت دارند بنابراین لزوما وبسایت های از این دست باید بصورت دو یا چند زبانه ارائه شوند. شرکتشرکت طراحان وب، ارائه دهنده خدماتطراحی وب سایت حرفه ایبرای نمایشگاه و شرکت های حاضر در آن با کاربری های مختلف و ارائه وبسایت های چند زبانه و حرفه ای ، با افتخار در خدمت اصناف و مدیران می باشد.

طراحی سایت برای تبلیغات نمایشگاهی

هستند وبسایت هایی که برای نمایشگاه ها و شرکت های مختلف تبلیغات می نمایند و این کار را در ازای پرداخت هزینه سالایانه یا ماهیانه انجام می دهند. این وبسایت ها معمولا تمامی رزومه های ارگان های شرکت کننده در نمایشگاه ، نوع فعالیت ، مجوز ها و گواهینامه ها و همچنین افتخارات شرکت های خاص را در معرض دید کاربران و بازدید کنندگان قرار می دهد.

بنابراین هر صنفی می تواند اطلاعات مربوط به خود را در این وبسایت جای دهد و افرادی که علاقه مندند می توانند از آن استفاده نمایند.

همچنین این موضوع می تواند به عنوان رزومه برای شرکت مربوطه به کار برده شود.

طراحی وبسایت برای تشریفات نمایشگاه

در نمایشگاه ها مشاغل ریز نقش بسیاری وجود دارند. یکی از آن ها تامین منابع برای تشریفات می باشد. به داین صورت که هر مجموعه ای که در نمایشگاه اقدام به شرکت می نماید می بایست اقدام به غرفه سازی نماید. روند غرفه سازی نیازمند نیروی متخصص در این زمینه می باشد.مثال دیگری در این زمینه نیروهای مهماندار جهت پذیرایی از مهمانان در داخل غرفه است .یا به طور مثال نیرو های پروموتر (معرفی گر) و سمپلر (ارائه گر محصولات بصورت ملموس) می تواند مثال دیگری در این باره باشد.

فعالیت تشریفاتی نمایشگاه ها را میتوان در غالب یک وبسایت معرفی نمود اما چگونه؟

معمولا شرکت هایی که در امور تشریفات نمایشگاه فعالیت دارند می توانند با طراحی یک وبسایت و با کلمات کلیدی مناسب اقدام در جذب مشتری نمایند.

بسیاری از ارگان هایی که در نمایشگاه ها فعالیت دارند در فضای اینترنتی اقدام به جستجوی شرکت هایی می کنند که بتوانند نیروی تشریفاتی آن ها را تامین نمایند.لذا طراحی یک وبسایت کامل و جامع می تواند زمینه خوبی برای بازاریابی شرکت های تشریفاتی باشد.

در این مقاله نیز سعی داشتیم کاربری وبسایت هایی که در قالب نمایشگاهی طراحی می شوند را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

طراحان وب را باطراحی سایت در شهر کرجبخاطر بیاورید

طراحان وب که در ابتدا با نام w3developers کار خود را در سال 89 شروع کرد، همواره به فکر پیشرفت و توسعه سازمانی و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات خود به مشتری بوده است. از این رو این شرکت با توانایی بالای انجام کارهای طراحی و توسعه سایت از جمله طراحی سایت نمایشگاهی توانسته نیاز اکثر مشتریان خود را در این زمینه مبرا سازد. خوشحالیم که در این مسیر باطراحانوبهمراه هستید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: وب , طراحی , سایت , نمایشگاه , صنعت,